Aktualności

06-02-2012Warto tu być - Zimowa Szkoła Leśna

Instytut Badawczy Leśnictwa i Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych informują o organizacji IV sesji Zimowej Szkoły Leśnej, która odbędzie się w dniach 20-22 marca 2012 r. w siedzibie Instytutu w Sękocinie Starym przy ul. Braci Leśnej nr 3.

 

Przedmiotem sesji będą zagadnienia związane z podstawową funkcją lasu i gospodarki leśnej, jaką jest produkcja drewna. Jej rezultaty przyrodnicze i ekonomiczne stanowią obok funkcji ochronnych lasu podstawę społecznej legitymizacji państwowej gospodarki leśnej. Umocnienie tej pozycji wymaga dalszej racjonalizacji procesów produkcji drewna i jego wykorzystania. Sprzyja temu m.in. intensywny wzrost popytu na drewno energetyczne oraz rozwój budownictwa z drewna. Równocześnie jednak nasilają się niekorzystne zjawiska dla gospodarki leśnej.

Zgodnie z przyjętą problematyką, struktura tematyczna sesji została podzielona na cztery bloki problemowe:

    Cele, zakres i metody regulacyjnych instrumentów produkcji drewna,
    Produkcja, pozyskanie i dystrybucja drewna podstawową funkcją gospodarki leśnej,
    Wpływ pozaprodukcyjnych funkcji lasu i zmian klimatu na produkcję i pozyskanie drewna.
    Gospodarka leśna w łańcuchu leśno-drzewnym

W poszczególnych blokach zostaną wygłoszone referaty i zaproponowane przez uczestników doniesienia, których streszczenia zostaną opublikowane i wręczone w trakcie sesji wszystkim biorących w nim udział.

Zgłaszanie uczestnictwa przez wszystkich zainteresowanych udziałem w sesji przyjmowane są do 15 lutego 2012 r. drogą elektroniczną na adres:


Formularze zgłoszeniowe oraz wszelkie informacje dotyczące Szkoły są dostępne na stronie internetowej Instytutu pod adresem www.ibles.pl/szkolazimowa. Przyjmowane będą także zgłoszenia telefoniczne pod numerami 22 715 06 12, 22 715 05 41, 22 715 05 38.

Przewidywana liczba uczestników IV sesji: do 150 osób.

 

www.lasy.gov.pl


 

wstecz
Copyright © 2004-2016 tartaki.com.pl Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.